Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

5. ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Μετά την επιλογή της τεχνολογικής ενότητας που θα μελετηθεί, οι μαθητές προτείνουν , όσο γίνεται περισσότερα θέματα που σχετίζονται με την ενότητα που διάλεξε η τάξη.
Στην συνέχεια ο καθηγητης με τους μαθητές καθορίζουν τα κρητήρια με βάση τα οποία θα γίνει η επιλογή των διαφόρων θεμάτων που θα προτείνουν οι μαθητές.
Μερικα απ'αυτά μπερεί να είναι:
  • Η δυνατότητα να μπορεί να υλοποιηθεί και μέσα στο εργαστήριο του σχολείου.
  • Η δυνατότητα να μπορεί να υλοποιηθείμέσα στα χρονικά όρια που 'εχουν καθοριστεί.
  • Να δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να χρησιμοποιούν πολλά υλικά εργαλεία, μηχανήματα κ.τ.λ
  • Να μπορεί να οδηγεί τον μαθητή σε πολλες και διαφορετικές πηγές πληροφόρησης.
  • Να μπορεί ο μαθητής να αναπτύξει τόσο τισ νοητικές όσο και πρακτικές του ικανότητες. 
Μέσα λοιπόν από τα διάφορα  θέματα που θα προταθούν ο κάθε μαθητής θα επιλέξει να μελετήσει ένα, αυτό που θα είναι ποιο κοντά στα ενδιαφέροντα του.
Έτσι ο μαθητής θα ασκηθεί στην λήψη αποφάσεων, διαδικασία που είναι ιδιαιτερα σημαντική κατά την επίλυση ενός τεχνολογικού προβλήματος.

          ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ














      Δεν υπάρχουν σχόλια:

      Δημοσίευση σχολίου