Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

8. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Όπως αναφέραμε το μάθημα αυτό της Τεχνολογίας ( Ατομική Εργασία ) διαφέρει κατά πολύ από την παραδοσιακή διδασκαλία. Η διαφοροποίηση αυτή βασίζετε  στο τρόπο με τον οποίο οι μαθητές συζητούν πάνω σε κάποιο θέμα.
Οι συζητήσεις αυτές γίνονται με την μορφή σεμιναρίων. Σεμινάριο μπορούμε να πούμε ότι είναι μια οργανωμένη συζήτηση μαθητών πάνω σε προκαθορισμένο θέμα. Τα σεμινάρια λοιπόν αυτά ακολουθούν την εξής διαδικασία:
1. Ένας μαθητής πραγματοποιεί μια εισήγηση μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο ( περίπου 10 με 15 λεπτά)
2. Στη συνέχεια απαντά σε ερωτήσεις, δέχεται κριτική και προτάσεις.
3. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται με όλους του μαθητές της τάξης.
4. Το σεμινάριο κλείνει ο Πρόεδρος αναφερόμενος σχετικά με το υλικό που παρουσιάστηκε στο σεμινάριο και την εξαγωγή των συμπερασμάτων. Ο καθηγητής στη διαδικασία αυτή παίζει τον ρόλο του καθοδηγητή, διότι οι μαθητές είναι αυτοί που διοργανώνουν την διεξαγωγή των σεμιναρίων, το διευθύνουν και συμμετέχουν σαν ακροατές.
Τα κυριότερα σεμινάρια μπορούν να πραγματοποιηθούν:
Για τη συζήτηση των τεχνολογικών ενοτήτων.
Σεμινάρια προόδου ( πάνω στο θέμα που διάλεξε ο μαθητής )
Τελική παρουσίαση ( Σεμινάριο παρουσίασης )στο θέμα που διάλεξε. 

 Οδηγίες για παρουσιάσεις του Α. Μπρούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου